ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Με ποιες courier συνεργάζεστε και σε πόσες μέρες θα παραλάβω το δέμα μου;

Οι εταιρίες courier που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική και η Speedex. Όπως αναφέρεται και στους όρους μας ο συνήθης χρόνος παραλαβής είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες.

2. Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει, μπορώ να το αλλάξω;

Σε κάθε δέμα μας εμπεριέχεται και το έντυπο δελτίο επιστροφής, πάνω στο οποίο αναγράφονται οι ακριβείς οδηγίες για τη διαδικασία αλλαγής. Έπειτα μας αποστέλλετε το δέμα με την ίδια courier που παραλάβατε με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη) και αφού περάσει από ποιοτικό έλεγχο και είναι σύμφωνο με τους όρους μας, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν με 4€ κόστος αλλαγής, ποσό που καταβάλλεται κατά τη νέα παραλαβή. Σημαντικό. Αλλαγές δεν πραγματοποιούνται σε εσώρουχα, κάλτσες και μαγιό (κάτω μέρος). Σε περίπτωση λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος δεν υπάρχει κόστος αλλαγής και σας αποστέλλουμε δωρεάν το νέο σας προϊόν.

3. Πώς να επιλέξω το σωστό μέγεθος;

Μπορείτε να συμβουλευτείτε τον πίνακα μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να ακολουθείτε τη γραμμή προϊόντων που έχετε ήδη στην κατοχή σας ή αν έχετε οποιαδήποτε απορία να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησής στο 2341306400.

4. Επιστροφές χρημάτων γίνονται;

Όπως ορίζει η νομοθεσία, η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων υπάρχει αρκεί αυτό να ζητηθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς και πάντα με την προϋπόθεση πως τα προϊόντα παραμένουν στην αρχική τους κατάσταση, σύμφωνα με τους όρους χρήσης μας.

5. Μπορώ να κάνω την αλλαγή σε κάποιο φυσικό σας κατάστημα;

Έχοντας μαζί σας την απόδειξη αγοράς μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα. Συνιστούμε όμως πρότερη επικοινωνία με το κατάστημα, ώστε να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείτε.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΑΣ