Πολιτική Επιστροφών & Αλλαγών
Α. Προϊόντα που ΔΕΝ επιστρέφονται για λόγους υγιεινής
-
Μαγιό (κάτω μέρος)
-
Εσώρουχα
-
Κάλτσες
Β. Αλλαγές και Επιστροφές λοιπών προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που έχετε αγοράσει εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που σας είχε σταλεί η παραγγελία σας (Γενική Ταχυδρομική ή ACS Courier ή Courier Center), με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.
Eπιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον και μόνο:
1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί - χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
2. Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρείας καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
3. Υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).
4. Στο εσωτερικό του δέματος σας θα βρείτε (μαζί με την απόδειξη αγοράς) το έντυπο δελτίο επιστροφής όπου σας ενημερώνει πλήρως για τη διαδικασία επιστροφής.
5. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.
6. Επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων αποστέλλονται εκ νέου δωρεάν (δεν υπάρχει χρέωση 4€). Ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφορών κατά την λήψη και ανάρτηση τους. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα ο παραλήπτης/πελάτης έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2341306400. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον παραλήπτη/πελάτη, επιφυλασσόμαστε ρητώς για την από μέρους μας διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού κατόπιν ελέγχου από αρμόδιους υπαλλήλους μας.
Β1. Αλλαγές Προϊόντων
Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση 4€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.
Β2. Επιστροφές Προϊόντων (Επιστροφή Χρημάτων)
Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, τότε σημειώνετε στο Δελτίο Επιστροφής (εμπεριέχεται σε κάθε δέμα) τα παρακάτω:
1. τον αριθμό του λογαριασμού σας (IBAN)
2. την τράπεζα
3. το όνομα του δικαιούχου
4. τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Το ποσό επιστρέφεται στο λογαριασμό σας εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος πίσω στις κεντρικές μας αποθήκες. Σε περίπτωση ηλεκτρονικών πληρωμών, το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα σας σύμφωνα με την προαναφερθείσα διαδικασία. Για κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, εκτός των ελαττωματικών προϊόντων, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής 4€ (αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής).
Σας ενημερώνουμε ότι το SneakerAid δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής/αποστολής. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο [email protected].
Οι παραπάνω όροι αφορούν αγορές που έγιναν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αφορούν τα φυσικά καταστήματα SneakerAid.
Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να καλείτε για ενημέρωση από Τμήμα Εξυπηρέτησης στο 2341306400, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-16:30.